Tema: Re: Namas ar butas? Negaliu nuspresti.
Autorius: Nemo
Data: 2009-05-27 09:05:34
20 metų gyvenau butuose, paskutinius 11 metų gyvenu namuose.  Man asmeniškai
namas yra nepalyginamai geriau. Bet čia priklauso nuo daugelio faktorių -
namo ar buto pastatymo vietos ir kokybės, aplinkos (kaimynų), darbo
pobūdžio, pomėgių (pvz aš mėgstu gamtą ir beveik persikraustęs į savo
naująjį namą užmiestyje po darbo į jį važiuodamas palei ežerą kaifuoju, nes
žinau, kad vos grįžęs iš darbo namo jau šią vasarą galėsiu iš karto plaukti
į ežerą žvejot ) man patinka laisvė, patinka tyla,patinka nesiklausyti
besidrožiančių kaimynų, nejusti jų skleidžiamų kvapų, patinka nevaikščioti
primyžtosė laiptinėse (gyvenau 16 aukštyje lazdynuose - juoda patirtis dėl
to) ir liftuose, patinka, kad yra kiemas, žolytė, kur gali žaisti vaikai,
kur neprišikta šunų, patinka miškas už 10 metrų nuo miegamojo langų šalia ir
visa jame verdanti gyvybė bei besikeičiančios gamtos jutimas, patinka, kad
galiu bet kada pasidaryti barbekiu arba išsirūkyti žuvį, patinka, kad
nereikia valties temptis į kokį 5 aukštą, kad yra kur pasistatyti motociklą,
nusiplauti mašiną, priimti daugus, patinka, kad apniukusiais rudens vakarais
galiu užsikurti židinį ir įsipilti kalvadoso, kada nori pradėti šildymo
sezoną ir kada nori jį pabaigti,patinka, kad nemoku už kieno nors pavogtą
elektrą ar karštą vandenį, mėgstu prižiūrėti sodą, todėl man tai nesudaro
problemų ir t.t. ir pan.
šiek tiek užknisa, kad atsiranda ir visokių nemalonių neįdomių darbų prie
namo - jų visada buvo ir bus, tai pamato tinkas kur nors atšoko, tai terasos
lentą reik paveržt, tai sugedo lauko apšvietimo lempos jutiklis, tai
žoliapjovė, esant giliai žiemai užknisa sniegą kast, nes į vasario vidurį
tai jau tampa nebe pramoga ar sportu, o pareiga. be to, jei nėra dujinio
šildymo atsiranda rūpestis dėl žiemos atostogų - reikia kažkaip užtikrinti
temperatūros palaikymą name. jei namas virš 100 kvadratų - jau ir tvarkymosi
daugiau, tam reikia skirti savo laiko, arba samdyti žmogų. dar vienas
dalykas - jei stataisi namą pats - realiai 3 metai išbraukti iš gyvenimo -
nei tearų, nei koncertų, nei normalių atostogų. o butas įrengiamas per 3 - 6
mėnesius.
šiaip tai kiekvieno individualus sprendimas, reik apmąstyti koks tavo
gyvenimas ir ko iš jo nori, o tada priimti sprendimą.