Tema: Re: Namas ar butas? Negaliu nuspresti.
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-05-27 08:13:28
Viskas priklauso nuo to kur tas namas stovi, ir kur darbas, mano atveju
namas miesto gale, iki aplinkelio 3 minutes, isoku i trasa ir i darba, jokiu
kamsciu, sviesoforu. Kitas dalykas - mikroklimatas, zolyte, medeliai,
baseiniukas, terasa. Nereikia jokiu isvyku i gamta, gali tiesiai ant terasos
degintis, ir kas svarbiausia niekas tau netrukdys, nes cia tavo privati
teritorija, nebus pridauzytu buteliu sukiu ir siuksliu. Savaitgali lauke
pasikepi mesyte, nusiskini sviezu agurka. Na bet reikia suprasti, kad tai
kainuoja piniga ir reikalinga prieziura. Jei finansai neleidzia ir noro
darbuotis nera tada pasilieka buto variantas.