Tema: Re: Namas ar butas? Negaliu nuspresti.
Autorius: Erika
Data: 2009-05-27 07:57:07
Sakyciau-finansines galimybes akivaizdzios kiekvienam, o namo bei buto
pliusai ir minusai gerokai migloti (man asmeniskai).
Tiesa, namo minusai gal visgi irgi akivaizdus, o stai del pliusu gali
paaisketi tik tada, kai i nama isikraustysi ir tu pliusu nebeliks :)

Kas link finansu, tai siuo metu galima ir kuklu nama ar kuklu buta paimti uz
ta pacia suma arba nekuklu nama ar nekuklu buta pajamti. Kartais atrodo, kad
buta (ne pati lieviausia) isigyti yra brangiau nei nama su sklypu.