Tema: Re: Namas ar butas? Negaliu nuspresti.
Autorius: new
Data: 2009-05-27 10:19:29
matau daug klausimu kyla del susisiekimo, mano pvz:

i darba vaziuoju 15 min, o gyvenu sodu bendrijoj(Ozkiniai - siaures
miestelis 10 km 3sviesoforai). Salia tikrai bus statomas darzelis ir pradine
mokykla. Aplink jaunu seimu pilna, sutariam gerai, tai kooperuosimes jei
reiks ateityje.

jei namas miesto ribose, laikas praleistas kamstyje yra zenkliai ilgesnis
nei kelione iki to kamscio.

Daug kas priklauso nuo pacio namo sprendimu: kiek zoles, kiek trinkeliu
sluoti, ar didelis gelynas kuri reikia raveti, galu gale ar daug kilimu ar
vien plyteles...

uzaugau bute, name gyvenu 6m, reiktu labai rimto ginklo nuvaryti mane atgal
:)

"Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message
> tai negyveno geram bute :)
> kur šildymas automatinis, valdai kaip nori.
> terasa su gražiu vaizdu. kaimynai nenervuoja, nereik mašinos kas dieną
> naudoti,
> visais remontais  pasirūpina bendrija ir t.t.
>
> --
>
> "Erika" <somebody@somewhere.net> wrote in message

>>> 20 km uzh kauno arba naujos statybos 3 kambariu butas. Kaina daug mazh
>>> panashi. Paemem nama su 10 aru sklypu kaime :) per tris menesiu