Tema: Re: Namas ar butas? Negaliu nuspresti.
Autorius: Erika
Data: 2009-05-27 07:53:45
Del sildymu visokiu tai nesuku daug galvos, nes manau, kad maksimum maksimum
namo noriu iki 120kv.m, net manau, kad racionaliai isplanuotu 100 kv.m
pakaktu (vienaaukste statyba), todel regis neturetu tapti didele prabanga
tokio namo islaikymas.

As siek tiek pergyvenu...taip...ar sugebesime ten kuoptis, priziureti,
palaikyti ta nama. Ir dar ar nera sudetinga su mazais vaikais gyventi
uzmiesty, na daugiausia iki 20km nuo centro - juk pamokos, popamokines
veiklos ir t.t.

O ir apskritai - kur jusu nuosavi namai stovi Vilniuj/jo apskrityje ? (cia
rezgu minti isgirsti apie koki nebrangu dailu kvartaliuka netoli nuo miesto
:) Kokia jusu patirtis su tuo kvartaliuku?