Tema: Re: Namas ar butas? Negaliu nuspresti.
Autorius: vaidas100
Data: 2009-05-27 09:35:04
Erika wrote:
> Norite pasakyti, kad visi cia esantys savo lauku turejote po atliekama
> limona, kad ir banko duota ? Tokiu atveju tuoj igysiu nepilnavertiskumo
> kompleksa :)))))))))

man jokiu limonu nereikejo 2001 metais :)
nupirkau ganyklos ara po 400$ :)
o mishko ir t.t. aras buvo sakychiau po 200$ :)
ziauriai brangu mums tada atrode... :)
nes prie zaliuju ezeru visas namas tada kainavo ~5000$ :)
nama galvojom iki pensijos pasistatyt kazkaip... :)
kai nuejau pirma kart i LTB banka paskolos 100 kLt namo statybai
tai mane vos ne atviru tekstu debilu ishvadino :D
Vilniaus banke kazkaip sugebejau per kanchias susitart ir kaip poto
paaishkejo turbut tik del busimo kaimyno uzhtarimo... :))))