Tema: Re: Namas ar butas? Negaliu nuspresti.
Autorius: bzik
Data: 2009-05-27 09:01:20
didziaja gyvenimo dali praleidau butuose. Atrode puse velnio, ypac jei namas
5a. kaimynai ramus ir pan. 9-auksciuose gerokai prasciau. Tad kai ieskojau
pirkt savo kampo, ziurejau pagal save: geriau toliau nuo centro, bes su
daugiau zalumos, mazesniam name ir t.t. Gyvenom kelis metus vargo
nematydami.
Po to isigijom sodyba. 100km nuo namu. Siltuoju metu laiku penktadieni po
darbo isvaziuoji, pirmadieni grizti i darba. Taip 3 sezonus. Jei sodyba su
daug zemes, ne pirmos jaunystes ir joje nori ka nors padaryt savo gerovei,
tai darbu kaip prie namo, tik tempas n kartu mazesnis. O savaitgaliais dirbi
dvigubai daugiau. Maksimum pusdieni per menesi kita esu ilsejesis. Visad
judejime ir veikloj. Ir strese, kad "suplanavau tiek, o padariau tik 1/3" :)
Pries 2,5m nusipirkom nama. Po siai dienai iki galo nesusitvarkem ir ziurint
i dabartine situacija nemanau, kad per artimiausius pora metu baigsim. Ka
bepajudinsi, tukstanciu reikia :( Gyvenimo kokybe zymiai skiriasi nuo buto
(erdve, tyla, zolyte isejus per duris ir t.t.). Darbu kiekis ir pinigines
sanaudos ne namo pusej. Kad ir bendros islaidos kokiam stogo remontui ar
laiptines durims, dalinamos tarp visu gyventoju, o name viska dengi pats
vienas. Plius sklypas, tvoros. Jei nieko nesamdai tvarkai palaikyt,
pagulinet nera kada. Mums toks gyvenimas patinka, tad kol kas name matau tik
privalumus. Galvojant apie miesta, grizciau nebent i buta centre, senam name
storom sienom ir aukstom lubom :) Eiliniam daugiabuciui - ne. Taip pat
butina ivertint susisiekima, aktualiausius objektus (darzeliai/mokyklos,
poliklinikos, parduotuves ir t.t.), kad ju pasiekimas netaptu papildomu
galvos skausmu.