Tema: Re: Namas ar butas? Negaliu nuspresti.
Autorius: bzik
Data: 2009-05-27 10:06:43
Ziurint kada ir kas pirkta :) Cia kaip visada - jei buciau zinojes...., jei
buciau turejes pinigu...

kai pusbrolis 15a sklype ~2002m Tarandej pasistate ~200m2 nama uz nepilnus
180kLt, man tai atrode milziniski pinigai.
Savo 8a su statiniais, reikalaujanciais  atnaujinimo pagal siuolaikini
supratima, bet galimais gyventi nieko nekeiciant, Sirvintose nupirkau uz 133
kLt (idejom dar 250kLt kapitalinei renovacijai). 2007 sausi tai atrode
nedidele suma, nes Vilniuj ar artimesniuose priemiesciuose be 0,5mln
nevertejo ne pradet ieskot. Visokie sodu lusnynai kainavo ~300kLt.
Pries menesi kolega nupirko sklypa su visom komunikacijom keliolika km nuo
centro uz panasia suma (http://www.mobiliosinvesticijos.lt/). Su anksciau
turetais pinigais dabar galeciau i darba vazinet ne 50, o 10km :)
Kai 2004 pirkom sodyba uz 7000 Lt, kaimynai sukiojo ties smilkiniu, nes
pries tai jos niekas nepirko uz 4000. 2007m. netoliese esancia, prastesne
nei musu, nupirko uz 75000.