Tema: Re: Namas ar butas? Negaliu nuspresti.
Autorius: Ruta
Data: 2009-05-27 12:17:58
EgidijusU schrieb:
> "Ruta" <rutapeter@online.de> wrote in message

> Na ir dar turėjai paminėti, kad tokia nelaimė jokiu būdu negalėjo nutikti
> daugiabučio kieme.
>
> Egidijus

Kodėl? Galėjo. Bet tikimybė, tikrai mažesnė. Nes penkiamečių (bent jau
aš) neleisčiau vienų žaisti į daugiabučio kiemą. Ir galbūt kas nors jau
būtų pastebėjęs, kad žaidimas pasuko pavojinga linkme.

Iš principo tai ne argumentas nei namo, nei buto naudai. bet man
užkliuvo _žinojimas_, kad _nieko_ neatsitiks.