Tema: Re: Namas ar butas? Negaliu nuspresti.
Autorius: Dikiz
Data: 2009-05-27 10:27:36
visa gyvenima irgi gyvenes bute ir t.t.drauge name gyvenusi,gasdino zoles
pjovimais ir kitais darbais ir t.t. as nenorejau buto,ir nusipirko nama
kaime ~17km nuo centro,idarba vazioji 20minuciu max,nes visas kelias
praktiskai uzmiestis,gyvenam dar tik pusmeti mazdaug name,ir snekejom kad
reikia antros masinos,pasikeite darbo laikas,nesutapti pradejo ir t.t.po
savaites pasirode kad tikrai reikejo nes vaziuojant i darba sprogo padanga
ir kaip dazniausia buna nei raktu pakeisti nieko nera :) Name smagu iseiti
kad ir ryte i kiema isgerti arbata pries darba,suny paleidi i kiema ir
nereikia rupintis,vedzioti.Sklypas 18aru bet dar nesutvarkyta,tai didele
dalis dar nereikalauja zoles pjovimo :)tik aplink nama,kolkas viskas ok
kartais patyngi nenupjauni,nieko baisaus :)Darbu pilna krapstaisi,darai
viska ka patsi,nes ir nauja patirtis ir savotiskai smagu/idomu.Laisvo laiko
nera,bet savaitgaliais tikrai jeigu noras isvaziuoti kur tai ner
problemu.Apie ziemaatostogas irgi nera problemu,i katiline galima is lauko
patekti,visiskai i nama neinant,ziema kaimynas gali pakurti peciu jei bus
poreikis.
Bute prie kompo daug laisvo laiko praleisdavau,o dabar neatsimenu kada namie
game`inau :)
Mesos kepimas ant lauzo tapo kasdienybe :)Kaip kazkas minejo kad aktualu
parduotuve,mums kazkaip negkele problemu nes vistiek kasdien darbe buni tai
po darbo jokiu problemu apsipirkti. Dug cia galima rasyti,buvo kad uzkniso
sakiau noriu atgal i buta ir t.t. bet praeina problemos ir tikrai nenoriu
gryzti i buta,nors gyvenime tik bute ir gyvenes.