Tema: Re: Civilinis
Autorius: news reader
Data: 2017-05-01 10:59:12
Praeita savaite kaiptik praejau ta pati kanciu kelia.

Is internetinio brokerio gavau pasiulyma civiliniam 52-120 eur. Tai cia
dar puse organo, nors jau cia matosi kazkoks nesveikas issibarstymas.

Taciau kas mane pritrenke tai Kasko kaina - 400-850eur. Pries metus
mokejau 300eur. Kad nebutu perdaug "gerai", tas kuris uz 400eur
reikalauja daliu zymejimo, o tai reiskia, kad dar plius 150eur papildomai :)

Ir nemegink kreiptis i draudimo bendrove tiesiogiai, nes jie jau mato,
kad del taves yra brokeris kreipesis ir pasiulo dar didesne kaina.
Sistema idealiai sureguliuota. Tiesiog "One stop shop for extortion".
Klientas yra pagaunamas i tinkla, nes tik brokeris matydamas tikraji
kliento mokumo lygi pagal tai kokiu paslaugu klientas yra isigijes
anksciau gali "pareguliuoti" kainas atitinkamai.

Finale apsidraudziau kompanijoje kuri nedalyvauja nusikalstamo reketo
sistemoje. Mokejau 285eur.