Tema: Re: Civilinis
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-04-18 17:52:56
Prieziura yra, bet ji nenumato kainu reguliavimo.

--

O tai prieziura sitos veiklos bent teorine buvo kazkokia?

Pas mane senas focusas su vienu ivykiu (minimaliu), tai civilinio
kaina pakilo nuo 53 eur iki 150, tai kazka reik galvot - kaiman
gyvenima registruotis ar ant kito asmens rasyti ar dar kokie
variantai..

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/