Tema: Re: Civilinis
Autorius: Sail
Data: 2017-04-19 18:31:43
Tas butu suprantama. Bet i tai nepanasu.

Tas pats draudikas mano keliom skirtingom masinom mane mato skirtingai.
Vienai mano masinai as patrauklus gerai kainai, kitai ne.
Jei drausiu 4 savo automobilius, daznai geriausa kaina pasiulys 4 skirtingi
draudikai.
Po metu vel viskas kitaip.

Pasigendu pastovumo. Tarkim jei as netinkamas Ergo, tai visada tureciau
gauti is ju didele kaina ir tiek. Bet taip nera, ir kasmet vis kitaip.

Man tai vis labiau panasu i atsisiktiniu skaiciu generatoriu, kada geriausia
varianta pateikia atsitiktinis draudejas.