Tema: Re: Civilinis
Autorius: Kurmis
Data: 2017-04-18 16:57:17
bl, vaziuojant iki sviesoforo man reikejo kaires juostos, nes sukti kairen
tik is kaires juostos galima. hamas sugalvojo kad 60 meiste jam mazai ir
panoro but lyderiu. apsilenke per istisines ir kirto ant stabdziu, nes kol
skriejo, baige degt zalia. man nebuvo is ko rinktis, nes atstumo nepaliko,
kad ir kaip stabdziau. aisku pirmiausia tai pajutau nuostaba, kad taip isvis
kazkam sove i galva nerti per juostas. ai, bet buvo kaip buvo. tuomet
sukaliau tik zibinta ir kapoto kampa. labiau abydna, kad likau kaltas, o
apsiginti tai nebuvo kuom.
Kurmis