Tema: Re: Civilinis
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-04-19 17:06:27

"Audrius K."  wrote in message news:od7qai$7v5$1@trimpas.omnitel.net...

>Dar pasikartosiu - vis vien tuo auto  vienu metu 2 zmones nevaziuos. Ir
>rizika draudimui nelabai kinta - ar kas diena vaziuos tas pats asmuo , ar
>pasikeis vairuotojas.

Ok. Paklausiu kitaip :). Turi namie automobili kuri apdrausti tau kainuoja
Lietuvoje 100 EUR. Vazineji tu ir tavo zmona. Tuo tarpu jei pas mus galiotu
UK taisykles, tu moketum 200 EUR. Nematai lietuviskos tvarkos pliuso?

>O kaip ir ka ten delioja anglu draudimas, tai reiktu klausti ten
>gyvenanciu. Nes ponas megstate kai kuriuos esminius niuansus nutyleti...

Esminius?
Nu taip pamirsau viena ganetinai svarbu. Pagal ES teises aktus esu UK
mokesciu rezidentas del ten praleidziamo laiko. Pagrindine veikla
paskutinius ketverius metus - Rytų Europos, White card, Pabaltijo rinkų
rizikos analitikos grupės vadovas didžiausiame pasaulyje draudimo sindikate.
Ir dar - mano pajamos VISIŠKAI nepriklauso nuo Lietuvos draudimo įmonių
veiklos rezultatų.

Todėl manau plytelių klojėjas Piderbore tikrai geriau išaiškins, kad
draudimas kaip ir kalafijorai pas juos trigubai pigesni nei pas mus ir pas
ji miegamajame net du tokie stovi.