Tema: Re: Civilinis
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-04-19 17:53:33
On 2017-04-19 17:06, Linas Petkevičius wrote:

> Ok. Paklausiu kitaip :). Turi namie automobili kuri apdrausti tau
> kainuoja Lietuvoje 100 EUR. Vazineji tu ir tavo zmona. Tuo tarpu jei pas
> mus galiotu UK taisykles, tu moketum 200 EUR. Nematai lietuviskos
> tvarkos pliuso?

Kadangi negyvenu anglijoje, tai nieko nezinau (ir tingiu nagrineti) ju
draudimo sistemos. Taciau is cia buvusiu komentaru paaiskejo, kad ten
nera tokio musu civilio draudimo analogo, o yra kazkoks junginys su
kazkuo, panasiu i kasko. Tai  lyginant is pono puses buvo nutyleta.

Dabar, jei lyginti, pagal pono skaicius, tai net as uz angliska civilini
+kazkoki kasko as mokeciau 200 (seimai), o cia vien uz civilini galiu
moketi 100. Taciau realybeje as cia draudziu civiliniu+casko, ir moku
kazka apie 300Eu. Taigi, ten uz civilini+kasco(kad ir su varnelemis)
mokeciau 200, cia - moku 300 (na gerai, su maziau varneliu). Ar mane
tenkintu ten esancios varneles, nezinau. Taciau salygine imoka kaip ir
mazesne.   Nemanai, kad skirtumo nelabai ir yra?

> Esminius?
> Nu taip pamirsau viena ganetinai svarbu. Pagal ES teises aktus esu UK
> mokesciu rezidentas del ten praleidziamo laiko. Pagrindine veikla
> paskutinius ketverius metus - Rytų Europos, White card, Pabaltijo rinkų
> rizikos analitikos grupės vadovas didžiausiame pasaulyje draudimo
> sindikate.

Gerbiu ir vertinu nuomone. Taciau, kai kada tas pats dalykas ziurint is
skirtingu tasku atrodo visiskai kitaip. Su tavo pajamomis - pas mus
civilinis pigus ir jam dar brangus brangt. Man - dar irgi nusispjaut,
kiek jis kainuoja. Taciau as periferijoje matau daug zmoniu, kuriems tas
pabrangimas yra oi kaip skaudus. Ir Vertindamas globalia draudimo rinka,
jos pelninguma, nebematai, kaip yra daromi pinigai apiplesiant skurdziai
gyvenancius (tuos, kurie lietuvoje sumoka nemaza mokesciu dali...Nes
uzdirbant daug lietuvoje - atsiranda ivairios galimybes moketi labai
mazus mokescius.)

  Ir dar - mano pajamos VISIŠKAI nepriklauso nuo Lietuvos
> draudimo įmonių veiklos rezultatų.

Tiesa sakant, man tai neidomu. Kiekvienas laisvas uzsidirti pagal savo
gabumus ir zinias. Man tik kai kuriais pono teiginiais sunku patiketi -
nes mano sveikas protas sako, kad 50-90% tikimybe, kad yra biski
kitaip... (cia kaip kazkurias metais bankai savo pelna sudeliojo taip,
kad mokesciu sumokejo keliasdesimt ar kelis simtus litu... Nors metai
buvo pelningi. Viskas buvo pagal istatyma, tvarkingai, bet ....)  Taigi,
kaip ir kodel brangsta ponas zinote tikrai geriau uz mane. Tik mane
labai sunku itikinti, kad buvo kazkokios priezastys netureti (realiai, o
ne "ant popieriaus") pelno is CA draudimo... Tiesiog as nematau tam
jokiu realiu priezasciu. Galima aiskinti atejimu i rinka, rinkos
uzkaravimu, dar kuo nors. Bet  kainos visu labai panasios...

> Todėl manau plytelių klojėjas Piderbore tikrai geriau išaiškins, kad
> draudimas kaip ir kalafijorai pas juos trigubai pigesni nei pas mus ir
> pas ji miegamajame net du tokie stovi.

Sneka ne apie tai. Cia tiesiog klausimas, kas ieina i ta draudima, ir
kokios ten zvaigzdutes yra smulkiu sriftu. Nes norint kazka lyginti,
reikia lyginti identiskus, o ne skirtingus produktus.

Audrius K.

P.S. Kaip paaiskintum, kad O2 kategorijai uz 9 men. vienas draudimas
skaiciuoja ~1009 Eu  CA draudimo kaina, o kitas - 9 Eu CA draudimo kaina
? As viena teorija girdejau, kad dar ka idomaus isgirsiu. Siuo metu guli
draudimo polisas uz 9Eu. Idomu todel, kad dauguma draudimu skaiciuoja
link 1000Eu. O2, jei ka, tai yra gyvenama priekaba...