Tema: Re: Civilinis
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-04-19 12:34:19
On 2017-04-19 11:55, Linas Petkevičius wrote:
> Tai pagal tokia logika pas mus ir Tribeca turetu n kartu pigesne buti?

Nebera argumentu, lendam i asmeniskumus, o tuoj is izeidinesim?

> Nes nu algos taigi mazesnes.

Draudimo islaidos tiesiogiai susijusios su darbuotoju algomis. Nes
remonto kainoje islaidos remontininku algoms gali sudaryti esmine
remonto kainos dali.  Ir negalima to lyginti su kazkokios atveztines
prekes kaina (nes ta preke gaminanciajam buvo mokama ne lietuviska alga)

> Algu nesakysiu - susirasi pats, bet nx tau ieskoti - tu gi zinai, o kas
> priestarauja tavo ziniojimui - neidomu.

As galiu pakeisti savo isitikinimus tada, kai matau rimtus argumentus.
Marketinginiam smegenu plovimui esu atsparus, jis mane ne tik kad
neitikina, bet ir juokina...

> P.S. Minimumas  UK ant popieriaus apie 13,000. Grubiai primetus -
> vidutinis atlyginimas kainuoja minimalia alga.

Nesupratau sito sakinio. Gal perrasyk aiskiai, be logikos klaidu.

Audrius K.

  Pas mus - tikraimaziau.