Tema: Re: Civilinis
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-04-19 12:46:19
On 2017-04-19 11:40, Linas Petkevičius wrote:
> UK kainas pasakyt draudimo?
>
> Vidurkis - 790 svaru.
> Miestuose nuo tokio dydzio kaip Klaipeda - vidurkis 1100 svaru.
> Vairuotojui iki 25 metu - vidurkis 1800 svaru.
>
> Siais metais bus brangiau.
>
> Taip pat nedidele smulkmena - jei automobiliu vaziuoja vyras ir zmona -
> perkame du draudimus, nes draudimas galioja tik konkreciam karuciui ir
> konkreciam asmeniui.

Tikrai tikrai? Kazko esminio nenutylejai? Nori pasakyti, kad jei imoneje
vienu karuciu naudojasi 50 darbuotoju, tai uz kiekviena darbuotoja+ta
vienintele auto imone moka po 790svaru (pats rasei, kad tai - vidurkis)
Ar cia radai viena iskrypusia valstybe, kurioje yra draudiku rojus? Nes
olandijoje tikrai yra kitaip. Zinau mokykla, kuri turi viena auto ir juo
naudojasi visi darbuotojai. Kuriam reikia kazkur nuvaziuoti, tas ir ima.
Ir kad nedraudzia butinai rinkinio vairuotojas +auto, taip pat zinau.
Nes savaite vazinejau su vienos mokyklos busiku, ir niekas neformino
specialiai draudimo man+busikui. Ir net nepasidomejo, kuris is musu
grupes vairuos...Auto buvo drausta, visi dokumentai buvo tvarkingi.

Audrius K.