Tema: Re: Civilinis
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-04-19 16:38:03
On 2017-04-19 14:32, Linas Petkevičius wrote:
> Anglas, gaunantios minimuma per metus uzdirba 10.000 svaru. Vieno nera,
> nes jis priklauso nuo keltos kriteriju.
> Per menesi tai sudaro 833 svarus arba 900 euru.
> Vidutinio karucio draudimas kainuoja apie 800 euru arba 88 procentus
> minimalios algos.

Va dabar parasei aiskiai ir logiskai.

> Lietuvoje vidutinis draudimas nesudaro net 25 procentu minimalios algos.

Tai kad kaip ir sudaro. Minimali alga - 380Eu, draudimas - apie 100Eu.
Bet man tiek tevui paskaiciavo si menesi.
> Plius jis duoda didesne verte - galioja visiems valdytojams.
Diskutuotinas klausimas apie didesne verte. Gal. Bet siaip tai 2 zmones
vienu metu vaziuoti negali...

O iki 300Eu ne taip jau ir toli, jei kas menesi brangs dvigubai...
Audrius K.