Tema: Re: Civilinis
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-04-19 18:10:52

"Audrius K."  wrote in message news:od7tld$aq2$1@trimpas.omnitel.net...

>Kadangi negyvenu anglijoje, tai nieko nezinau (ir tingiu nagrineti) ju
>draudimo sistemos. Taciau is cia buvusiu komentaru paaiskejo, kad ten nera
>tokio musu civilio draudimo analogo, o yra kazkoks junginys su kazkuo,
>panasiu i kasko. Tai  lyginant is pono puses buvo nutyleta.

Pas mus irgi yra tokie junginiai.

>Dabar, jei lyginti, pagal pono skaicius, tai net as uz angliska civilini
>+kazkoki kasko as mokeciau 200 (seimai), o cia vien uz civilini galiu
>moketi 100. Taciau realybeje as cia draudziu civiliniu+casko, ir moku kazka
>apie 300Eu. Taigi, ten uz civilini+kasco(kad ir su varnelemis) mokeciau
>200, cia - moku 300 (na gerai, su maziau varneliu). Ar mane tenkintu ten
>esancios varneles, nezinau. Taciau salygine imoka kaip ir mazesne.
>Nemanai, kad skirtumo nelabai ir yra?

Nemanau, tas skirtumas labai mazas. Pavyzdziui pasiulys tau papildomai anglu
draudikas nutempima avarijos metu, avarini atrakinima, uzvedima per salcius
ir panasius nistialus. Tai jau bus musu CASCO analogas?

>Gerbiu ir vertinu nuomone. Taciau, kai kada tas pats dalykas ziurint is
>skirtingu tasku atrodo visiskai kitaip. Su tavo pajamomis - pas mus
>civilinis pigus ir jam dar brangus brangt. Man - dar irgi nusispjaut, kiek
>jis kainuoja. Taciau as periferijoje matau daug zmoniu, kuriems tas
>pabrangimas yra oi kaip skaudus. Ir Vertindamas globalia draudimo rinka,
>jos pelninguma, nebematai, kaip yra daromi pinigai apiplesiant skurdziai
>gyvenancius (tuos, kurie lietuvoje sumoka nemaza mokesciu dali...Nes
>uzdirbant daug lietuvoje - atsiranda ivairios galimybes moketi labai mazus
> [...]

Griztam prie to pacio. SKODA apiplesineja skurdziai gyvenancius, nes neduoda
pigesniu kainu Lietuvai? Ar jiems negalioja reikalavima dirbti i minusa ar
ant nulio?

>Man tik kai kuriais pono teiginiais sunku patiketi - nes mano sveikas
>protas sako, kad 50-90% tikimybe, kad yra biski kitaip...

>kaip ir kodel brangsta ponas zinote tikrai geriau uz mane. Tik mane
l>abai sunku itikinti, kad buvo kazkokios priezastys netureti (realiai, o
>ne "ant popieriaus") pelno is CA draudimo...

Priezasciu specialiai niekas ir neisko. Kos durnius savanoriskai netures
pelno. Bet situacija yra tokai kokia yra - ivedus saliai privalomaji
draudima, jis sudejus visus rinkos dalyvius ant nulio iseina po 15 metu,
pelnas, kuris laikomas norma draudimo rinkoje pasiekiamas po 20 metu.
Ilgai - o mes niekur neskubam.

>jokiu realiu priezasciu. Galima aiskinti atejimu i rinka, rinkos
>uzkaravimu, dar kuo nors. Bet  kainos visu labai panasios...

>Sneka ne apie tai. Cia tiesiog klausimas, kas ieina i ta draudima, ir
>kokios ten zvaigzdutes yra smulkiu sriftu. Nes norint kazka lyginti, reikia
>lyginti identiskus, o ne skirtingus produktus.

Mano pasiulytos kainos buvo be bonusu. Pas skirtingas draudimo kompanijas
jos labai skiriasi (normalu, nes Londone klientas nori skirtingu navarotu
nei koks gilus kaimietis). Ir turbut daug kas tu nistiaku atsisakytu, o
nesigauna. Pries pora metu vieni draudikai jaunuoliams kur draudesi pas juos
Aifonus, noutbuks dalino - manai labai dziauges tie kurie gavo?

>P.S. Kaip paaiskintum, kad O2 kategorijai uz 9 men. vienas draudimas
>skaiciuoja ~1009 Eu  CA draudimo kaina, o kitas - 9 Eu CA draudimo kaina

Buriu atsakyma is alaus tirsciu. Visa LT rinka pakabinta ant perdraudimo.
Del labai mazo poreikio, kai kurie draudikai neperka pulo tokiai transporto
grupei, todel visa rizika prisiima sau. O tai labai brangu. Jei neaisku -
galiu detalizuot.
Kitas maziau tiketinas variantas (kuris pas daugeli draudiku pavyzdziui su
vilkikais) - skyle musu istatymuose. Nes vat pavyzdziui nenori draudikas
drausti tam tikros grupes transporto priemoniu ar ju valdytoju. UK labai
paprasta - kaip pas mus su paskolomis. Draudikas tau pasako - taves
nedrausiu ir neprivalo aiskintis, kodel jis neisduoda savo pasitikiejimo
kredito tau. To tarpu pas mus, draudikas privalo apdrausti visus
besikreipiancius ir negali pasiusti taves nahuj. Tai ir paraso - 1000
EUR,kad pats kelia susirastum.