Tema: Re: Civilinis
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-04-19 16:56:34
On 2017-04-19 16:45, Linas Petkevičius wrote:

> "Audrius K."  wrote in message news:od7p7r$6rv$1@trimpas.omnitel.net...
>

> Va dabar parasei aiskiai ir logiskai.

> Tai yra tavo tevas yra GOST standartas? O gal mano paziurime? 0 euru
> sumokejo. Ar visgi ziurime rinkos statistika.

> Rimtai? Neaisku, kuo draudimas, leidziantis automobili vairuoti 50
> asmenu yra vertingesnis

Ne visai jau tas draudimas pas mus be ribojimu. Jei nors vienas tarp tu
50 bus su mazu stazu - draudimas brangsta zveriskai.

  uz leidzianti vairuoti tik vienam?

Dar pasikartosiu - vis vien tuo auto  vienu metu 2 zmones nevaziuos. Ir
rizika draudimui nelabai kinta - ar kas diena vaziuos tas pats asmuo ,
ar pasikeis vairuotojas.  Rizika daugiau priklauso nuo nuvaziuoto
atstumo, kuris niekaip nekoreliuoja su vairuotoju kiekiu. Niekas
nepasikeis rizikos poziuriu, jei iki parduotuves kasdien vaziuosiu vien
tik as ar kas antra diena keisimes su zmona.

O kaip ir ka ten delioja anglu draudimas, tai reiktu klausti ten
gyvenanciu. Nes ponas megstate kai kuriuos esminius niuansus nutyleti...

Audrius K.

Tam reikia