Tema: Re: Civilinis
Autorius: Sail
Data: 2017-04-19 12:24:50
Pilnai tikiu. Viskas turi vykt pagal plana, ir bet kokie nuokrypiai yra
blogis. Ir cia ne socializmas, o dideliu kapitalistiniu imoniu realijos.

Jei pelna kelsi kasmet planuotai tarkim +2%  nuo praejusiu metu bus laime.

O jei du metus is eiles +20%, tai trecius lieps suplanuoti irgi +20% (nes
pries tai taip buvo), ir jei padarysi tik +5%, tai truktels taip kad mazai
nepasirodys.