Tema: Re: Civilinis
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-04-18 17:08:19
Kaip linkedavo man atrodo  kiniečiai negeram žmogui - "kad tu gyventum
permainų metu".

Su laiku tu tai žinosi ir manau ganėtinai greitai. Ir taip - niekam
nebeatrodys labai juokingas najezdas (mačiau nesenai newsuose) - "jei tau
rupi automobilio n draudimo kaina, reiškai tau jo nereikia". Su laiku manau
tai bus vienas iš svarbių argumentų, kuris bus įvertinams ką galimasau leist
pirkt.

P.S. Tai ne mano virtuvė ir niekada nebuvo - šiuo metu kuo aš užsiimu išvis
galim pavadinti labai griežta sanitarine kontrole šioje srityje. Bet tai
nereiškia, kad aš privalau nesuprast draudikų motyvų.