Tema: Re: Civilinis
Autorius: Kurmis
Data: 2017-04-18 16:33:17
Sveikas, o tu man gal isduosi paslapti, kodel zmogus uz mikroautobuso CA
turi moketi palei 300 eu, kai iki tol kainuodavo kaip lengvosios? cia jei
sukonretinti, tai senas 2000 metu T4 VW multivanas.
brokere kazka protino, kad draudimo kompanijos nusprende, kad tokia masina
zmogai verslauja ir uz tai deda mokesti kaip rimtai verslo masinai. va
kaimynas turi autovezi ir jam draudimas kainuoja tiek pat.
jauciuosi apgautas, vos tik isigijau sena rudziu kalna.
Kurmis