Tema: Re: Civilinis
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-04-19 14:57:44

"Audrius K."  wrote in message news:od7i2b$utt$1@trimpas.omnitel.net...

>Netikiu. Per tiek metu tas zaidejas bankrutuotu.

Tai vat dirba cia veina kontora paskutinius 330 metu tokiais principais ir
nezada bankrutuoti. O jeigu zinai, kurioje rinkoje ivedus GC sistema, ji po
triju metu pasidare pelninga - butu idomu ir man suzinoti. Galima nuo
oficialaus starto skaiciuot - 1949 metais.

>O ir priezasciu 20 metu minusa tureti nematau - jau po 10 metu jis
>pakankamai senas zaidejas, ir jei tas biznis kitiems pelningas, turi buti
>pelningas ir jam. O realiai pelningas turi tapti gerokai greiciau. 2, max 3
>metus zaidia mazesnemis kainomis/geresniu servisu/lengvesnemis ismokomis,
>susirenka klijentus ir tampa lygiateisiu rinkos dalyviu su identiskais
>kitiems pelnais...

O dar ka nors apie krepsinio rinktines strategija? Kas treneris turetu buti
ir ar imti Lavrinovicius į centrus?