Tema: Re: Prikurke nuo gretimo automobilio - gazavimas?
Autorius: svyt
Data: 2017-01-12 11:00:21
Cia jei laidas tarp variklio ir kebulo ar remo nupuves.
 Recipientui geriau minusa jungt ant variklio o ne ant akumo del
 to, donorui kaip tik ant remo arba akumo. Bet nu blyn,
 elementarus dalykai cia. Juolab det ant recipiento variklio
 paskutini, nes tik tada kibirksciuoja, ir toliau nuo akumo kad
 nesprogtu vandenilis. Kai daznai ta darai viskas automatu
 gaunasi, nesamones darant aisku, bile ka pridaryt
 gali.

Bet vel, jei mases laodas blogas, akumas nedakraunamas, tam
 paciam komlui uzvedinejant eina perkrovos, kaip ir kitiems
 minusiniams laidams. Zigulis penu padsosai degdavo tam laidui
 nutrukus, kits masinoms visa elektra, parukdavo salone ir masina
 ismetimui, visos pravodkes siuolaikineje masinoje nepaleisi.
 Galbut tas kad ir kompo sudegimas, kai meistras sutvarkys kartu
 ir priezasty apsaugo nuo dar didesniu islaidu ar
 gaisro.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----