Tema: Re: Prikurke nuo gretimo automobilio - gazavimas?
Autorius: fenix@w
Data: 2017-01-09 15:56:35
2017.01.09 15:45, CodeC rašė:
> nes bijai kad saabo babinos islakstys kiaurai kapota ? :)
> jei rimtai, tai bobucio lygio kliedesiai 'is praktikos'.
> tokios praktikos virtuozu jau ne viena esu sutikes, kur
> protingu veidu aiskina kliedesius, o pagrindinis argumentas, kad jis
> matai 'visa gyvenima jau dirba'.

nu matai, jei visa gyvenima dirbi statybose be salmo ir nieko blogo
nenutiko - pizdielini vienaip. jei visa gyvenima dirbi statybose su
salmu, nes prarabas taip liepe - pizdielini kitaip. jei dirbai statybose
be salmo, matei, kaip kazkas kitas gauna per galva is plytos - ir
elgsies ir pizdielinsi dar kitaip.

ai, yra dar rusis tokia zmoniu, kurie is svetimu klaidu mokosi. va, is
50 pasisakiusiu atsirado 1, kuris sako, kad jam asmeniskai kazkas nuejo.
verta rizikos? imho - ne.