Tema: Re: Prikurke nuo gretimo automobilio - gazavimas?
Autorius: CodeC
Data: 2017-01-09 16:09:49
On 2017.01.09 15:56, fenix@w wrote:

> nu matai, jei visa gyvenima dirbi statybose be salmo ir nieko blogo
> nenutiko - pizdielini vienaip. jei visa gyvenima dirbi statybose su
> salmu, nes prarabas taip liepe - pizdielini kitaip. jei dirbai statybose
> be salmo, matei, kaip kazkas kitas gauna per galva is plytos - ir
> elgsies ir pizdielinsi dar kitaip.
>
> ai, yra dar rusis tokia zmoniu, kurie is svetimu klaidu mokosi. va, is
> 50 pasisakiusiu atsirado 1, kuris sako, kad jam asmeniskai kazkas nuejo.
> verta rizikos? imho - ne.

tai vadinama paranoja. nes taip pasidomejus, tai atrasi, kad koja is
namu baisu iskelti, nes kiekvienam imanomam atvejui atsiras po
'adekvatu' pavyzdi.
diodai ant generatoriaus dega visai del kitu priezasciu. uzpuve,
uzsioksidave tvirtinimai, kontaktai, zemes problemos (velgi del lievu
kontaktu ir laidu), lievas akumas (trumpina), viso to itakotas
perkaitimas. gal ten kokiam grabui ir sutapo, kad kazka uzvedinejo, ir
'poto' mire generatorius, kuris matomai ir taip jau beveik mires buvo.
taip gimsta mitai: vienas botanikas kazka papasakojo 'meistrui', atvares
graba. kitas vel panasiai papasakojo. o meistras tai mato mirusi
generatoiriu ir klauso ka porina botanikai. 'meistrui' aisku nepasirodo
keista, kad tai suintensyveja ziemos metu, kai apkrova generatoriui
padideja del daug priezasciu, o ne del uzvedinejimo nuo laidu, kad
dregme ir druskos bei temperaturu dazni ir staigus pokyciai padeda
paskutini taska puvenose, besilaikanciose ant garbes zodzio. va is cia
atsiranda 'gyvenimiska patirtis', kad negalima uzvedineti auto, donoro
neuzgesinus. px kad visi auto manualai atvirksciai raso, px kad nei
viena tvarkinga auto nuo to dar neuzsilenke. negalima ir viskas, nes
vasia is penkto garazo taip sake.