Tema: Re: Prikurke nuo gretimo automobilio - gazavimas?
Autorius: svyt
Data: 2017-01-12 09:57:07
Jei akumo nera, jokiais krokodilais neuzvesi, cia pritariu,
 bandziau ne karta ir furiniais laidais. Daznai pakanka tik vos
 vos akuma pakraut, vos vos dadet sroves is donoro ir uzsiveda.
 Storais laidais kur kas greiciau uzsikrauna, kol pajungi, viska
 suziuri ir recipiento akumui uztenka ikrovos.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/