Tema: Re: Prikurke nuo gretimo automobilio - gazavimas?
Autorius: svyt
Data: 2017-01-12 10:44:30
Garaziniai nelabai ir gasdina draudimais ta daryt. Kieme furas
 uzvedineja, jei nezino kur pliusas bac i mase ir ziuri kaip
 kibirksciuoja. Ten ir voltazas ir sroves kitos, nes laidai ir
 kromokilai savos gamybos, o generatoriai gabaritais beveik
 nesiskiria nuo lengvu masinu.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----