Tema: Re: Prikurke nuo gretimo automobilio - gazavimas?
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-01-09 11:16:41
Turiu pasidaręs "fūrinius" laidus, kad laiko negaišint, nes esu megėjas
padėt, ir nelaukt pajungus, o vest iš karto. Pamatau kelį stovinti -
visad prisipisu "Gal pagalbos?".
Taip kiekvieną žiemą jau kelis metus iš eilės užvedu maždaug 10 mašinų
xuj kokios būklės. Vieni būna pajungus nieko, kitus pajungus kibirkštis
kaip iš svarkės, dar vieną užvedinėjau, pas kurį akumo galima sakyt
nebuvo (nuimant krokodilą išlupau klėmą iš akūmo ant kiek viskas išpuvę
buvo).

Generatorius kol kas veikia, tokiu tempu greičiau pats nugaiš, negu nuo
prideginėjimo. Galų gale reguliatorius gaidį kainuoją.

Vat teleloto dar nelaimėjau daugiau nei 10Lt