Tema: Re: Prikurke nuo gretimo automobilio - gazavimas?
Autorius: fenix@w
Data: 2017-01-09 11:59:11
2017.01.09 11:10, CodeC rašė:

> o tai kaip buna? susistabdo vidury savanoriu prospekto?

paskutini karta kuri prisimenu - degalinej.
paskutini karta kuri prisimenu, kai man reikejo - praktiskai uzgesau ir
nebeuzsikuriau vidury sankryzos. ~2005m. kiti 2 kartai kai pamaciau, jog
akumas negyvas, vaziavau kitu transportu, akumus ta pacia diena
pasiemiau namo ir ant pakrovejo per nakti. prisimenu, nes retai taip buna.
o kitas reikalas su darbinem, ten signos lievos idetos + trackeris, seda
kartas nuo karto nevaziavus po pora sav. tai patikek manim laidai tik
geri, nes kol lievus turejom tol ten prisikuria-neprisikuria budavo.
tiesa - benzai.