Tema: Re: Prikurke nuo gretimo automobilio - gazavimas?
Autorius: svyt
Data: 2017-01-12 10:29:18
Prastais laidais, kas buna 90 proc atveju, kitaip ir neuzvesi.
 Geru krokodilu lietuvoj nemaciau pirkti, reik paciam nebent
 gamintis. Visubpirma laidas turi but ne plonesnis negu ateina i
 akumo klemus, patys krokodilai turi remtis ne 3mm o bent
 centimetru, prispausti gera jega. Tam tinka elektro suvirinimo
 krokodilai.
Va su tokiais laidais jau geriau gesint donora, nes
 varzos tarp automobiliu nebuvimas tai gali pridaryt bedos, bet
 kai zaisliniai laideliai kurie tinkami tik pakraut recipiento
 akuma, nieko su jais nesudeginsi.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----