Tema: Re: Prikurke nuo gretimo automobilio - gazavimas?
Autorius: fenix@w
Data: 2017-01-10 11:31:58
2017.01.10 11:03, KEdas rašė:
> Nesvarbu ką sako. Svarbu ar argumentuoja ir kaip tai daro.
> Kol kas iš argumentų mačiau tik teiginius, jog generatorius turi
> maksimalią galią ir tam jis yra paskaičiuotas, todėl natūralu tikėtis,
> kad trumpinti jis neturi.
> Visi kiti galimi gedimai – tik dėl galimo įtampos šuolio pajungimo metu,
> bet dėl to lyg ir nevyksta ginčas.

gerai, as esu botanikas, su minimaliom teorinem elektronikos/elektrikos
ziniom, moku tik atskirti + nuo - , uzvedineju nuo savo akumo kaimyno
lavona, mano elektronikos blokas X pradeda puliuot, tai yra skirtumas
gedimo rimtume ar as issiaiskinsiu tikslia moksliska priezasti del ko
taip nutiko ar ne?