Arba pirsta sviesas, arba neissijungia ventiliatorius, arba neuzdaro dureliu, bagazines, tokou atveju n+1 gali bet kam pasitaikyt ir labai malonu isgirst- negaliu, pas mane automatas, ipurskimas ar dar koks briedas. -- bmw e39/ 525d dDidzkis <didzkis@gmail.com> Wrote in message: > Netur?jau problem? nei prikurdamas nei prisikurdamas. > Tai vienodai kit? problemos. > > tik prik?rin?t tenka da?niausias tuos kurie nesir?pina savo auto. > ?vak?s mir?. akumas dohlas. arba stipus elektronika nusodina akum?. > na bet kam nepasitaiko. > > > > > > On 2017-01-09 11:05, CodeC wrote: >> matai, 'paties' akumas nenumatytas prie -20C uzvedinet kaimynus ir dar >> gal ne po karta ir ne du. gal kai akumas ledinis ir masina 'ledas' nuo >> vieno karto nieko ir nenutiks. visais kitais atvejais (kai akumas >> pagyvenes arba auto biski nedakrauna/biski daugiau iskrauna nei turetu), >> viena ryta pats neuzsivesi. nes akumo talpa prie tokio minuso kritusi >> smarkiai, is esmes per puse ar dar daugiau. uzkurinedamas lavona, tu ji >> dar papildomai iskrauni, o kraunasi prie minuso akumas letai ir ribotai. >> masinoj po kapotu jis nesusyla NIEKADA, iki pavasario. dar labai >> priklauso nuo masinos ir krovimo itampos, nes skirtingoms rinkoms jos >> yra/buna skirtingos, kaip ir patys akumai, kurie skiriasi elektrolito >> tankiu. prie minuso 14.5V ir suka geriau ir gyvena Lietuvoj ilgiau, negu >> 13.8V, kas buna is esmes pas visas auto is 'pietu'. >> >> On 2017.01.09 10:45, dDidzkis wrote: >>> jei paties be problem? kuriasi, nebus problemos ir v?l u?sikurt. >>> >>> nebent situacija kai pas lavon? cel?s u?sitrumpinusios ar pana?iai. >>> >>> >>> >>> >>> >>> On 2017-01-09 10:33, CodeC wrote: >>>> tai tada dar ant galo dadek: "einam dviese pas trecia kaimyna, gal anas >>>> mokes prikurti masina nuo laidu, ir nereikes ieskot ketvirto". >>>> >>>> >>>> On 2017.01.09 10:33, dDidzkis wrote: >>>>> ?terpk punkt?: >>>>> >>>>> 2.5. !!! u?gesinam donor? prie? u?vedant kit? auto !!! >>>>> >>>>> >>>>> On 2017-01-09 10:01, Aras wrote: >>>>>> Jei akumas silpnas, ?prasta per ?al?ius prijungti nuo gretimo >>>>>> automobilio ir taip u?vesti. Kiek ma?iau, tai proced?ra tokia: >>>>>> 1) prijungia laidus prie u?kurtos ma?inos akumo; >>>>>> 2) kelias minutes pagazuoja, kad mir?tantis akumas truput? pasikraut?; >>>>>> 3) u?veda automobil?; >>>>>> 4) nuima laidus ir i?siskirsto. >>>>>> Ta?iau vienas kolega sako, kad akumuliatoriaus krovimas nepriklauso >>>>>> nuo variklio apsuk?, t.y .kraunasi vienodai, ar 1000, ar 3000 apsuk?. >>>>>> >>>>>> Klausimas - ar akumuliatoriaus krovimas priklauso nuo variklio apsuk?? >>>>>> Kitaip sakant, ar tikslingas gazavimas antram punkte? >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> > > ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/