Tema: Re: Prikurke nuo gretimo automobilio - gazavimas?
Autorius: CodeC
Data: 2017-01-09 11:10:49
On 2017.01.09 10:59, fenix@w wrote:
> taip. tik man nebuvo pastaruoju metu taip, kad kieme tik uzsikurus is
> karto kaimynas praso pridegt. o ir tokiu atveju jokiu problemu nematau.

o tai kaip buna? susistabdo vidury savanoriu prospekto?

> bs.
> turi per laidus praeiti startine reikalinga srove. tas palaikymas pora
> min padeda, kazkiek, bet tik kazkiek, vistiek turi praleist tiek laidai,
> kiek uztenka uzsukt starteri.

tikrai to nereikia ir nera tokiu laidu ir tuo labiau 'krokodilu'. is
esmes, jeigu palaikius 5min laidus, lavonas neuzsiveda, toliau su juo
neverta gaisti laiko, nes ji reikia taisyt, o ne uzkurinet prie -20C.
is to, kiek paciam teko uzkurinet: visada uzteko paciu paprasciausiu
ilgu ir salyginai 'plonu laidu' pirktu is senuku. kiek kuriau, uzkuriau
visada, negesines savo auto. isskyrus viena atveji seniai, kai bandem
lavona tojota dyzeli sena uzvesti. nu tai neuzsivede jis nei nuo laidu
nei dar kaip nors. prastovejo iki pavasario.