Tema: Re: Prikurke nuo gretimo automobilio - gazavimas?
Autorius: fenix@w
Data: 2017-01-09 12:26:00
2017.01.09 12:06, budulis vulgaris rašė:

> Pas mane automatas "darbines apsukas" suvokia kaip ~1500krpm. Tai kaip
> cia dabar gaunasi?

apie ka mes kalbam? apie itampa ar apie srove? A yra didziausias tokiame
diapazone, kuriame numate gamintojas. ir tikrai ne prie laisvu. pilna
straipsniu interneta tai paaiskinanaciu. V - tikriausiai priklauso nuo
pajungtu irenginiu skaiciaus. galbut uzteks A kad maksimaliai krauti
akuma ir ant laisvu, sito as nezinau. kiek generatorius paparastoj auto
gali paduot? 50-200A? tokiu atveju, manau, daugiau nei sociai akumo max
krovimui.