Tema: Re: Prikurke nuo gretimo automobilio - gazavimas?
Autorius: giedriusf
Data: 2017-01-11 09:33:31
On Mon, 9 Jan 2017 17:39:10 +0200, fenix@w <muilas@ant.muilo> wrote:

>2017.01.09 16:38, budulis vulgaris raš?:

Esu mates kaip po uzkurimo su storais laidais liko apsilydziusios
bagazines plastmases nuo besilydancio laido. Ir aisku seimininkas
pasakojo kad kazkas su akumu negerai nes jis tai ble teisingai
pajunge, o laidai kazkodel lydytis pradejo. Bet kazkodel niekas niekur
nesudege, generatoriai dirba toliau.