Tema: Re: Prikurke nuo gretimo automobilio - gazavimas?
Autorius: svyt
Data: 2017-01-12 09:49:06
Galima, nieko nesidaro blogo jei generatorius geras, o laidai
 ploni.
Visad taip uzvedineju, kartais per ziema ir 30 kartu
 furas, dar ne karto man nebuvo bedu. Aisku, generatoriui
 uztrumpinimas yra sokas, jei jis ant ribos nusmigtu. Bet gal
 geriau kieme nei kelioneje.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----