Tema: Re: Prikurke nuo gretimo automobilio - gazavimas?
Autorius: Kesha
Data: 2017-01-09 11:18:39
Nu aš tai matau tik vieną, jei supainioti plusus su minusais...
Generatorius gi neatiduos daugiau srovės, nei sugeba pagamint...
BTW neįsivaizduoju kitos mašinos ypač dyzelio kūrimo su atjungtu
varikliu tik laidais nuo kito akumo... man tai didesnė loterija, nei
palaukt kelias minutes, kol kažkiek pacientas pasikraus ir tada kurti.