Tema: Re: Koki 60 coliu TV imt iki 1000 ?
Autorius: newsreader
Data: 2019-07-30 18:39:45
atkreipk demesi kas atkalbineja - kazkokie plazma arba samsung frykai.

77 atpigimo sulauksi taip po 5 metu ne anksciau. Per ta laika atsiras
koks nors 85 coliu, o tada... trukt uz vadziu ir vel is pradziu.

As pats dziaugiuosi LG OLED jau 3 ar 4 metai, nepamenu tiksliai, bet
super telikas. Jeigu reiketu dabar rinktis tai net nesuabejociau LG
OLED. Gaila nebera 3D palaikymo.