Tema: Re: Koki 60 coliu TV imt iki 1000 ?
Autorius: svogunelis
Data: 2019-07-23 14:36:29
Nu tikrai neprisimenu slapyvardžio, kuris rekomendavo :) Bet kad buvo
kukutis apskritai, tai prisimenu kažką.

o gal čia bus atkalbinėtojų nuo OLED apskritai ir siūlys LCD pigesnius? :)

juk su plazmom - kažkas už, kažkas prieš.

o kaip su OLED? Negi visi tokie vieningi ši kartą už OLED?

"Sniegas"  wrote in message news:qh4i49$tcg$1@trimpas.omnitel.net...

Tas kažkas buvo ne kažkas, o greičiausiai Kukutis. Tas čia aktyviai
reiškėsi reklamuodamas plazmas. Išpardavė visas ir dingo iš čia.