Tema: Re: Koki 60 coliu TV imt iki 1000 ?
Autorius: Sniegas
Data: 2019-07-19 21:12:36
Ne, pas mane 4 televizoriai Samsung, 3 telefonai Samsung, šaldytuvas
Samsung, spausdintuvas Samsung, išorinis HDD Samsung, monitorius
Samsung, kitas monitorius Samsung ir užmuštas Peugeot 307 sw. Dar prie
komplekto reikia dulkių siurblio. Va, nupirkau Asus UHD moniką ir su
defektu, reikia į garantinį tempti. Būčiau Samsung pirkęs, būtų viskas
ore. Išklydau iš kelio į takelį ir šit gavosi. Pridedu nuotrauką kaip
tas Anusas rodo. Šūdaz blia.