Tema: Re: Koki 60 coliu TV imt iki 1000 ?
Autorius: Sniegas
Data: 2019-07-23 12:09:37
Ble, tai gal jum su galvom kažkas negerai? Ar jau pamiršote čia tas
diskusijas prieš 10 metų - vai, mano plazma laikinai išdegė, ką daryti?
Kitas - vai, mano plazma zyzia, ką daryti? Trečias - vai, mano plazma
rodydama baltą vaizdą mirga, ką daryti? Ketvirtas - vai, mano plazma
šviesiame kambaryje dieną blausiai rodo, ką daryti? Ne aš visa tai
sugalvojau, o JŪS visą tai ČIA rašėte. Aš neturėjau plazmos ir negalėjau
viso šito žinoti, kol JŪS ČIA to neparašėte. O dabar apsimetat
durneliais ir kitus durninat. Apsiraminkit gal su savo plazmom. Šūdo
prisipirkot, dabar gėda?