Tema: Re: Koki 60 coliu TV imt iki 1000 ?
Autorius: pininfarina
Data: 2019-07-23 17:22:15
Tikrasis Sniegas už forexo pelną jau seniai nusipirkęs kontrolinį Samso
akcijų paketą.

"Julius"  wrote in message news:qh74nj$lhr$1@trimpas.omnitel.net...

Sniegas <sniegas@namuose.lt> Wrote in message:
> Jei senas veikia - naudokis juo, nes technologijos sparčiai tobulėja ir ką
> šiandien nusipirksi naują, po mėnesio jau bus pasenęs. Manau nebėgi į
> mašinų saloną kas kartą kai rinkoje pasirodo naujas Audi modelis?

Sniegai,-kas rašo?! Tai jau nebebėgi į TopoCentrą kai pasirodo
naujas samso TV imtuvo modelis? Ar čia apsišaukėlis tavo
slapyvardžiu?

2019-07-23 14:36, svogunelis rašė:> Nu tikrai neprisimenu
slapyvardžio, kuris rekomendavo :) Bet kad buvo > kukutis
apskritai, tai prisimenu kažką.> > o gal čia bus atkalbinėtojų
nuo OLED apskritai ir siūlys LCD pigesnius? :)> > juk su plazmom
- kažkas už, kažkas prieš.> > o kaip su OLED? Negi visi tokie
vieningi ši kartą už OLED?> > "Sniegas"  wrote in message
news:qh4i49$tcg$1@trimpas.omnitel.net...> > Tas kažkas buvo ne
kažkas, o greičiausiai Kukutis. Tas čia aktyviai> reiškėsi
reklamuodamas plazmas. Išpardavė visas ir dingo iš čia.> >
2019-07-22 17:31, svogunelis rašė:>> Supratau,>> tai yra kaip
yra, tuo metu kažkas iš čia rekomendavo du modelius, >> vienas GT
serijos ir va šitą pigesnį kuri dabar turiu :)>>>>>> "Bronco"
wrote in message news:qh4g1a$r5b$1@trimpas.omnitel.net...>>>> On
2019-07-22 15:57, svogunelis wrote:>>> Pažiūrėjau, tai pas mane
tikslus modelis: TX-P55ST50B.>>>> Na, štai, ne paskutinės kartos
ir ne V serija, reiškia man dar>> minimalesnis apgreidas gautųsi.

--
Julietis