Tema: Re: Koki 60 coliu TV imt iki 1000 ?
Autorius: Bronco
Data: 2019-07-23 18:00:21
On 2019-07-23 16:54, svogunelis wrote:
> Nežinau ar dažnai Sniegas keičia, kaip sakote du kartus per metus. Bet
> manau tikrai per ilgai naudotis vienu tv 10-15.

O tai kas tau liepė 15 metų vienu teliku naudotis? Sniegas? :)

> Aišku jei visai nežiūrėčiau filmų ir serialų arba labai retai, tada
> taip, bet aš žiūriu.

Siūlau tokį telikų pirkimo algoritmą:

1. Renkiesi tau patinkančią TV technologiją;
2. renkiesi geriausią tos technologijos teliko modelį;
3. tikrini ar įperki bent +15-20" didesnį nuo esamo teliko;
4.
	a) įperki - drąsiai perki, prie algoritmo grįžti po 3-5 metų.
	b) neįperki - grįžti į pirmą punktą po metų ir bandai vėl praeiti.

Viskas. Jei laikysiesi tokios taisyklės, niekad neapsiriksi, o kas kiek
metų keisi teliką, parodys tik ateitis.

Pvz. mano tris paskutiniai apgreidai:

2006 m. - Wide 32" 100 Hz CRT (nes tais metais vien pamačius LCD vaizdą
vemt norėdavau);

2009 m. - Panasonic 50V10 plazma;

2013 m. - Panasonic 65VT60 plazma;

Akivaizdu, jog ankstesniai atvejais apgreidai jau sekė po 3 ir 4 metų, o
dabar jau 6 praėjo ir dar nesiruošiu nieko keist, nes algoritmo
sėkmingai nepraeinu :)

Ir tame logikos yra, nes paskutiniu kartu buvo nupirktas geriausias
nuėjusios technologijos didelės įstrižainės telikas, su kuriuo
dabartiniai OLED'ai sugeba tik vaizdo kokybe kovot, bet ne kaina. Ir
dydis jo iki šiol mažu neatrodo.

Mano patarimas, netaupyti pinigų perkant teliką, nes nieko nesutaupysi.
Pvz. būtum nepagailėjęs tuo metu pinigų 65VT50 ar sulaukęs 65VT60, tai
iki šiol dar negalvotum apie apgreidą. Brangesnis telikas tiesiog ilgiau
tarnauja ir ten plius minus net su pinigais panašiai sueina sumą
padalinus iš metų, jau nekalbant apie tai, jog visą tą laiką naudojiesi
didesniu ir geriau rodančiu teliku. IMHO.