Tema: Re: Koki 60 coliu TV imt iki 1000 ?
Autorius: RaR
Data: 2019-07-30 12:21:00
Nereikia čia taip varyti ant to Samsung. Kaip ir kiekvienas gamintojas,
jis pagamina ir geresnių, ir blogesnių gaminių, šiaip jau priskirčiau
geresniems. Apie SSD jau rašė - šiuo metu lyderiai. Samsung skalbykle
buvau nustebintas - veikia daug tyliau, mažiau vibruoja už turėtos
elektrolux ir bosch. Šaldytuvai irgi niekuo blogu nepasižymi, yra daug
blogesnių. Telefonai irgi prie geresnių androidinių. Tie patys TV - QLED
serija yra šiuo metu geriausi iš LCD.