Tema: Re: Koki 60 coliu TV imt iki 1000 ?
Autorius: RaR
Data: 2019-07-23 14:09:57
Aš galiu patvirtinti, kad Samsung plazma - šūdas. Trūksta šviesumo,
labai pastebimas "image retention", galiausiai ekranas spalvotom juostom
nuėjo. Ir, kiek žinau, ne man vienam taip, tai masinis reiškinys. Bet va
Panasonic plazmom čia džiaugiasi jau ilgus metus. Tai gal ne viskas taip
vienareikšmiška - priklauso nuo gamintojo, modelio ir vartotojo poreikių.