Tema: Re: Koki 60 coliu TV imt iki 1000 ?
Autorius: Julius
Data: 2019-07-30 11:14:29
2019-07-29 16:20, Sniegas rašė:
> Galvoju pirkti, tik nežinau kada. Namą statau, ten pinigų reikia.

O Sniegai,- dar labiau galėsi pasisamsunginti prisipirkdamas šio
gamintojo šūdo. Sąrašą galėsi papildyti skalbykle, indaolove, skalbinių
džiovykle, orkaite - kaitlente, šilumos siurliu oras - vanduo ir
kondiške. Ko gero iki įsikelsi į namą, gamintojas papildys savo gaminių
asortimentą tokiomis pozicijomis kaip vyriškas apatinis trikotažas ir
tarsis su Grikiškių popieriaus fabriku dėl jų logotipo naudojimo ant
aukščiausios rūšies ritinėlių. Ten manau geriausia vieta tokiam logotipui.

---
Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų  Avast antivirusinės programinės įrangos.