Tema: Re: Koki 60 coliu TV imt iki 1000 ?
Autorius: Stork
Data: 2019-07-23 09:42:53
Ar tau tikrai viskas gerai? Ta prasme su galva.
Pas mane plazma kaip rodė taip ir rodo, kažkiek šyla, bet mažiau už laptopą.
Niekas nezyzia, neišdegė iki šiol, vakare žiūrisi mieliau už LCD (nes tas
šviečia). Jei ką modelis P42GT60.

"Sniegas"  parašė naujienų news:qh4kpa$cm$1@trimpas.omnitel.net...

Gerai būtų, kad tai būtų tik mano nuomonė. Kad plazma išdega, zyzia,
blausi yra ne nuomonė, o įvykęs faktas. O mano nuomonė tokia - plazma
atgyveno savo amžių ir numirė. Mano 2008 rugpjūčio mėnesį pirktas 40
inčų LCD Samsungas irgi atgyveno savo ir gegužės mėnesį buvo parduotas
už 70 eurų. Viskam ateina galas, net ir plazDmoms.